Wednesday, May 20, 2009

Buss Presentation Alpha Lipid


Yes, ni kali ke-2 saya dan suami ke sini.Selain utk menambah ilmu di dada, kami melihatnya sebagai pembakar semangat utk maju dalam buss ni plus to know more people, creating good networking and relationship with others yang dah berada and success dalam buss Alpha Lipid ni.


Kali ni saya agak tersentap dgn live-testimoni dari sepasang husband n wife berkenaan penyakit misteri si suami ni. Alhamdulillah, dengan izin-Nya dan usaha meminum susu Alpha Lipid sejak penghujung tahun 2008, penyakit santau ditambah Tibi tahap kritikal berjaya diubati. Mungkin yang membaca sukar percaya tapi bila saya sendiri lihat keadaan fizikal suami ni mlm td, saya tahu dan percaya beliau telah melalui fasa-fasa menyedihkan dan menyakitkan dalam hidup beliau.

Tiba-tiba saya teringat kan adik bongsu lelaki saya yang juga pernah menderita, penyakit kanser sehingga di awal usia 4 tahun beliau telah hilang sebelah buah pinggangnya. (berlaku sekitar thn 1995) Alhamdulillah, kini adik saya makin sembuh selepas menjalani pembedahan membuang buah pinggang kirinya di samping rawatan chemo dan sebagainya.Dan yang paling utama, bagi memasti dan mengekalkan tahap kesihatan nya seperti mana orang normal yang lain, saya akan pastikan beliau meminum susu Alpha Lipid setiap hari! :)
Jadi, apa perlu anda tunggu lagi? Mulakan hari anda dengan susu Alpha Lipid...kalau bukan hari ini, bila lagi?
Hubungi saya
Ezira / Fah
012-6980414 / 016-2550067
ezira17@gmail.com

No comments:

Post a Comment