Wednesday, June 10, 2009

Sebahagian testimonial diterima thru sms :

Cik Nurul : Ezi, aku nye batuk dh kurang...alhmdulillah...tkdela seteruk sblm ni. Skang aku tgh pujuk mak aku minum Alpha Lipid nih. Tp ko paham jela...org tua...takut sgt ada side effect. Slowly2...

En Wafi : (Call dan terus beli 3 tin sekaligus!) So far alhmdulillah..awal2 hari tu saya mengantuk, wife pulak kena gatal-gatal. Sekarang dah ok. Rasa ringan sikit badan. Stress pon hilang. Takdela rasa nk marah-marah orang jer :)

cik Ferry : Exy, pagi ni mmg berat gile kepala.campur dgn loya. tp dun worry tau..aku tau ni proses pemulihan.

few days later....

Cik Ferry : Salam exi, hari dh tak ngntuk dan pening ;)


Email dari Cik Leza :

"ari 1st mak leza leh lari2 mcm xde penat...pg lepas subuh minum kul 8am g pasr jln kaki....pg x breakfast apa2 pon leh thn smpi kul 1pm br amik lunch...ptg kul 3pm ikut abah g kebun....mak kat leh thn la susu nieee mcm nie leh kurus nie...
abah leza lg best minum ari pertama kul 7.30am g kebun smpi kul 1.30pm..balik solat pastue g balik kebun ngan mak kul 3pm...xda rasa apa pon...kalau x ari2 kata penat la letih la apa la....nie dh minum nie ok xde merungut la....
leza minum...nk kata effect teruk2 xda la pulak...cuma ngantuk jerk...pantang letak kepala pasti tdo punya....rasa kenyang jerk...leh thn smpi ptg balik kije br mkn nasi....mungkin dulu leza ada migrain...sakit kepala tue ada la kadang2 mcm tarik2 jerk...tp x rasa mcm dulu la...."

Seronok dapat update dari pengguna-pengguna Kolostrum Alpha Lipid....terasa spt personal healthcare pulak.:)

Anda berminat utk jadikan Kolostrum Alpha Lipid sebagai minuman harian anda?

Hubungi saya

Ezira / Fah
012-6980414 / 016-2550067

No comments:

Post a Comment